سئو خارجی یا Off Page SEO چیست؟ > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

쇼핑몰 검색

회원로그인

오늘 본 상품

없음

سئو خارجی یا Off Page SEO چیست؟

페이지 정보

profile_image
작성자 Antonia
댓글 0건 조회 14회 작성일 24-08-24 03:57

본문

مشخص باشند (Specific)
قابل اندازه‌گیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
تبلیغات زمان‌‌دار باشند (Time based)

هدف از کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ چیست ؟
کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌های بازاریابی در فضای مجازی است که با برنامه تدوین شده و هدفی مشخص به منظور انتقال پیامی واحد و جذب بازدید بالاتر و همچنین افزایش تعامل کاربران و در نتیجه فروش بیشتر انجام می‌گردد.

درک این موضوع که سئو زمان می برد تا به ثمر بنشیند، یک نکته کلیدی در رویکرد سئو جامع وب سایت است. شما فقط زمان و منابع زیادی برای بهبود سایت خود دارید. بنابراین، باید آنچه را که می‌خواهید بهبود دهید، شناسایی کنید، برنامه‌ای برای حمله ارائه دهید، برنامه‌ریزی خود را اجرا تبلیغات کنید و نتایج آن تغییرات را پس از مدتی مشاهده کنید. گاهی اوقات شما تغییرات بزرگ ایجاد می کنید، گاهی اوقات تغییرات کوچکتری ایجاد می کنید که به نظر مهم نیستند. اما با گذشت زمان، آنها باعث می شوند، که به تدریج سایت شما به یک سایت بهتر تبدیل شود.

وقتی صحبت از اهمیت لینک‌سازی می‌شود احتمالا همه یاد Off Page Seo و بک لینک گرفتن از سایت‌های مختلف می‌افتند. اما واقعا اینطور نیست. لینک‌های داخلی هم به اندازه لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر می‌گیرید باارزش هستند. باید به درستی در صفحات مختلف سایت خودتان لینک بسازید و یک شبکه از لینک‌ها در سایت خود ایجاد کنید. این کار چه مزیتی دارد؟
سایت خود را مثل بدن یک انسان در نظر بگیرید. لینک‌ها نقش رگ را دارند که بخش‌های مختلف سایت را به هم وصل می‌کنند. اولین نکته این است که کار ربات موتور جستجو یا Crawler راحت شده و به خوبی می‌تواند بین صفحات مختلف سایت شما بخزد. این کار تاثیر بسیار خوبی در ایندکس شدن صفحات دارد و موتور جستجو دیجی دینگ را بهتر با سایت شما آشنا می‌کند.
دوم اینکه کاربر به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا می‌کند و می‌تواند از مطالب مفیدی که تولید کرده‌اید استفاده کند. هر چقدر کاربر بیشتر بین صفحات شما بچرخد و بخش‌های مختلف سایت شما را ببیند، نرخ پرش (Bounce Rate) سایت کاهش پیدا کرده و موفقیت بیشتری در کسب رتبه خواهید داشت.
لینک‌های خارجی (Outbound Links)

بیایید از یک قیاس برای توضیح رویکرد جامع به سئو استفاده کنیم. کار روی سئوی سایت خود را مانند تبلیغات بردن کشتی به یک مسابقه کشتی سازی در نظر بگیرید، جایی که داوران گوگل و سایر موتورهای جستجو هستند. یک وب سایت، مانند یک کشتی بزرگ است و دارای قطعات متحرک زیادی است که باید مدیریت شوند. طراحی شما نمای بیرونی کشتی، محتوای شما فضای داخلی و خدمات است و تنظیمات فنی شما موتور است. هدف در اینجا جلب نظر داوران است تا آنها به شما امتیاز بالایی بدهند و شما را به مردم توصیه کنند.

می‌دانیم که تگ عنوان چقدر مهم است. هم برای کاربر هم برای موتور جستجو. در واقع تگ Title یک سیگنال بسیار قوی درباره محتوای صفحه برای موتور جستجو ارسال می‌کند. از یک طرف هم کاربر عنوان جذاب را دوست دارد و اگر عنوانتان وسوسه‌کننده و البته واقعی باشد، شانس بیشتری برای کلیک دارید.
سعی کنید کلمه کلیدی را حتما در Title Tag قرار دهید. این کار شانس شما را برای رتبه گرفتن در آن کلمه کلیدی افزایش می‌دهد. در بعضی از CMS ها مثل وردپرس تگ تایتل صفحه به عنوان تگ H1 آن صفحه در نظر گرفته می‌شود.
کلمه کلیدی در متاتگ توضیحات (Keyword in meta description tag)keywords-strategy-blog-01.webp

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회사명 유한회사 대화가설 주소 전라북도 김제시 금구면 선비로 1150
사업자 등록번호 394-88-00640 대표 이범주 전화 063-542-7989 팩스 063-542-7989
통신판매업신고번호 제 OO구 - 123호 개인정보 보호책임자 이범주 부가통신사업신고번호 12345호
Copyright © 2001-2013 유한회사 대화가설. All Rights Reserved.

고객센터

063-542-7989

월-금 am 9:00 - pm 05:00
점심시간 : am 12:00 - pm 01:00